entesapermallorca.org

  • Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font

Entesa reivindica la bona feina feta per l’Institut d’Estudis Baleàrics.

Imprimeix
Entesa considera poc encertada la forma com aquest  govern progressista i nacionalista ha gestionat la remodelació .

logo-iebDes d’Entesa s’ha considerat, públicament i des de fa mesos, que havent-hi l’Institut Ramon Llull, l’Institut d’Estudis Baleàrics era lògic que replantejàs els seus objectius i àmbits d’actuació per tal de millorar la coordinació i eliminar duplicitats, igualment com podia passar amb la Direcció General de Cultura, la Direcció General de Projectes, el COFUC i l’Espai Mallorca.

sebastiaserraDit això, el que és inqüestionable és que la feina feta per l’equip que integrava l’IEB, encapçalat per Sebastià Serra, havia estat destacable i havien donat una bona projecció exterior a la cultura elaborada a les Illes.

Entesa pensa que s’ha deixat tudar un valor humà molt útil per a l’administració pública degut als seus coneixements i a la seva dilatada experiència en el món cultural i polític, i que en un tema tant sensible i important com és el de la nostra cultura tot plegat s’hauria d’haver gestionat molt millor per part del partits del Pacte prioritzant, per damunt de tot, la bona feina feta, el respecte a les institucions, la promoció de la nostra cultura i la valoració humana d’un equip que havia fet, des de fa molt, bona feina per la cultura i pel país.