Més per Mallorca

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Entesa per Mallorca rebutja l’actitud irresponsable de PP i UM a l´Ajuntament de Palma.

Imprimeix

GENT_DE_PALMA1

Entesa per Mallorca a Palma qualifica d’irresponsable i impròpia de dos partits que han tengut responsabilitats de govern l’actitud de bloquejar l’acció de govern de l’Ajuntament de Palma amb les conseqüències negatives que això comporta pels ciutadans. El darrer exemple, entre d’altres, ha estat la votació per eliminar els sous de les regidores d´Urbanisme i Habitatge.

 La legitima funció de l’oposició no hauria d’aplicar estratègies clarament irresponsables i destructives envers les persones que exerceixen dignament la seva responsabilitat de gestors públics.

 Entesa per Mallorca consideraria molt positiu per part d’ambdues formacions polítiques la presentació d’un model alternatiu de gestió política sense entrar a aquesta política destructiva.

Entesa per Mallorca responsabilitza a José Maria Rodríguez, President del PP a Palma com a màxim responsable d’aquesta estratègia que tendria com a objectiu paralitzar l’activitat política i desviar l’atenció dels múltiples casos de corrupció on estan involucrats membres del seu partit.

 Entesa per Mallorca a Palma demana al militants d’UM un canvi d’estratègia del seu grup municipal a Palma i descarta qualsevol col·laboració si persisteix amb aquesta actitud clarament irresponsable envers la governabilitat de l´Ajuntament de Palma.

You are here: